سیمیشکا

دانستنی های خوراکی ، آجیل و خشکبار ایران

سیمیشکا

دانستنی های خوراکی ، آجیل و خشکبار ایران

فروش عمده نبات در تهران

فروش عمده نبات در تهران و سایر شهرستان ها در حجم بالا، قیمت بسیار مناسب و با کیفیتی مرغوب به صورت حضوری یا آنلاین از طریق فروشگاه اینترنتی سیمیشکا امکان پذیر می باشد.

گروه برنا، در زمینه فروش خشکبار و همچنین فروش عمده نبات در تهران و سایر نقاط ایران موفق بوده و در زمینه نبات چوبی و فروش نبات فله نیز جایگاه ویژه ای را نزد مشتریان خود به دست آورده است.

محصولات عرضه شده برای انواع نبات توسط فروشگاه اینترنتی سیمیشکا عبارتند از :

  • نبات شاخه سفید و زرد
  • نبات چوبی سفید و زرد
  • نبات شاخه ممتاز
  • نبات چوبی ممتاز
  • نبات بسته بندی

انواع نبات در بسته بندی های مختلف و به صورت شاخه ای و چوبی و بسته بندی ها به درخواست مشتری که در هر بسته چه تعداد شاخه قرار بگیرد انجام می شود.

فروش عمده نبات در تهران 

همچنین شما می توانید انواع نبات را صورت فله ای و عمده خریداری نمایید. سیمیشکا در مرکز بازار واقع شده و به منظور کاهش هزینه های رفت و آمد و حذف دلالان برای آنکه سود فقط به تولید کننده برسد اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود نیز نموده است.

این مجموعه با هدف دریافت "سود کمتر و تعداد مشتری بیشتر" آماده دریافت سفارشات شما عزیزان به صورت حضوری، تلفنی و اینترنتی می باشد.

کیفیت بالای محصولات در کنار بسته بندی همیشه مورد توجه صاحبان فروشگاه سیمیشکا بوده است و برای رسیدن به این هدف تمام تلاش خود را به کار برده ایم.

 نبات؛ شیرین کننده خوشمزه ایرانی

نبات؛ یکی از شیرین کننده های محبوب و مورد علاقه ما ایرانی ها برای صرف چای یا انواع دمنوش های گیاهی است. به دلیل طبع گرمی که دارد برای رفع نفخ شکم، دل دردها و مشکلات گوارشی از آن استفاده می شود .

نباتی که در ایران مورد استفاده قرار می گیرد غالبا در دو رنگ سفید و زرد است و البته نبات های رنگی نیز در بازار وجو دارد که بهتر است از آنها بیشتر برای تزیین و زیبایی استفاده نمایید.

فروش عمده نبات در تهران 


 فرآیند تولید نبات چگونه است ؟

تولید نبات فرآیند پیچیده ای ندارد و حتی افراد در منزل نیز می توانند اقدام به تهیه این آبنبات قدیمی و خوشمزه نمایند .

نبات به دو روش سنتی و صنعتی تهیه می شود که در روش سنتی به دو رنگ سفید و زرد بوده و به صورت ساکن تهیه می شود و در اشکال پرده نبات، پودر نبات، کاسه نبات، تخته نبات، شاخه نبات و نبات چوبی وجود دارد.

در روش صنعتی، معمولا به شکل انبوه و در حالت سکون و یا در حرکت نبات تولید می گردد و به اشکال نبات تک کریستال، نبات چوبی دسته دار و حتی به شکل نبات های سنتی می باشد.

مواد اصلی تشکیل دهنده نبات، آب و شکر می باشد که پس از مخلوط شدن داخل دیگ روی حرارت قرار می گیرد. پس از جوش آمدن شربت به ازای (هر صد کیلو شربت) یک عدد تخم مرغ داخل دیگ می شکنند تا ناخالصی های احتمالی آن گرفته شود، سپس تخم مرغ را دور ریخته و مجددا شربت را حرارت می دهند تا آب آن تبخیر شده و غلیظ گردد.

پس از رسیدن شربت به غلظت دلخواه مواد را داخل ظرفی که به شکل نیم کره است و درون آن با نخ کش مخصوص به صورت مشبک شده درآمده است ریخته و در گوشه ای قرار می دهند. معمولا دمای استخراج نبات 109 درجه سانتیگراد است و در صورتی که بخواهند بلورهای تشکیل شده ریزتر یا درشت تر شوند دما را تغییر می دهند. هرچه دما بالاتر باشد اندازه بلورهای نبات ریزتر می شود.

این فرآیند سه الی چهار روز زمان میبرد که در این زمان بلورهای نبات، شکل گرفته و به نخ ها چسبیده اند. سپس دیگ را کج می کنند تا شربت اضافی از آن خارج شود، سپس ظرف را به حالت اول برگردانده و مجددا دو سه روز صبر می کنند تا بلورها کاملا خشک شوند.

بلورهایی که به نخ ها چسبیده اند، همان شاخه نبات هستند که خالص تر و درشت ترند و قسمت هایی که به بدنه ظرف می چسبند را نبات تخته ای می نامند که معمولا از بلورهای ریزتری تشکیل شده اند.

فروشگاه اینترنتی سیمیشکا به عنوان یکی از قدیمی ترین عرضه کنندگان آجیل و خشکبار، اقدام به فروش عمده نبات در تهران و ارسال به تمامی استان ها نموده است.

منبع : فروش عمده نبات در تهران

فروش عسل طبیعی

فروش عسل طبیعی ؛ به صورت اینترنتی و آنلاین یکی از خدماتی است که امروزه از سوی تولید کنندگان و عرضه کنندگان این محصول به مشتریان گرامی ارائه می شود. سیمیشکا؛ فروشگاهی مطمئن جهت خرید اینترنتی عسل طبیعی و ارگانیک است. سایت سیمیشکا، بستر مناسبی را برای تهیه این محصول به صورت اینترنتی برای کاربران خود فراهم آورده است و برای خرید انواع عسل می توانید در قدم اول از مشاوره رایگان ما برخوردار شوید.

فروشگاه اینترنتی سیمیشکا؛ همواره سعی کرده است که علاوه بر تلاش در ارتقای کیفیت محصولات عرضه شده خود، قیمت محصولات را نیز برای مشتریان خود کاهش دهد تا مطابق با فلسفه "سود کمتر و تعداد مشتریان بیشتر" ، به سوی جلو حرکت نماید. عسل طبیعی را می بایست به جای امتحان کردن، با اعتماد خریداری کرد، چرا که اعتماد و صداقت در تداوم کسب و کار بسیار اهمیت دارد.


فروش عسل طبیعی 

می توانید با مراجعه به سایت، محصولات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در سبد محصول قرار داده تا همکاران ما در کمترین زمان، محصول خریداری شده را به آدرس دلخواه شما ارسال کنند.

عسل چیست؟

عسل؛ یک مایع شیرین و طلایی است که توسط زنبور عسل ساخته شده است و زنبورها، عسل خود را در فنجان های شش ضلعی کوچک به نام لانه زنبوری ذخیره می کنند.

تولید کنندگان؛ معمولاً عسل خام را از طریق فیلتر عبور می دهند تا بیشترین میزان ناخالصی را از بین ببرند، اما بعضی از آنها بطور کلی باقی می مانند.

برخلاف عسل خام، عسل معمولی را در فرآیند پاستوریزاسیون قرار می دهند که در عمل پاستوریزاسیون، تولید کنندگان عسل را گرم کرده تا سلول های مخمر آن از بین برود که این کار باعث تغییر طعم عسل می شود، ماندگاری آن را افزایش داده و باعث شفاف تر شدن آن نیز می شود که جذابیت بیشتری برای مصرف کننده دارد.

و این امکان نیز وجود دارد که پاستوریزاسیون بر تعداد مواد مغذی موجود در عسل تأثیر منفی بگذارد. در زمان های قدیم مردم از عسل خام استفاده می کردند اما امروزه بیشتر مردم از عسل پاستوریزه استفاده می کنند. در سیمیشکا اقدام به فروش عسل طبیعی نموده ایم که مستقیما از زنبورداران متعهد خریداری می شود.

عسل به طور طبیعی دارای خواص درمانی زیر می باشد:

  • عمل ضد باکتریایی
  • اثرات بهبود زخم
  • آنتی اکسیدان های رژیمی
  • اثرات ضد التهابی

فروش عسل طبیعی 

عسل یا شکر ؟

عسل و شکر دو مورد از رایج ترین شیرین کننده ها هستند و اغلب عسل به عنوان گزینه سالم تر در نظر گرفته می شود، اما آیا واقعاً چنین است؟

  • عسل در مقایسه با شکر حاوی فروکتوز و گلوکز کمتری است، اما کالری بیشتری دارد.
  • هر دو دارای کربوهیدرات هستند و از دو نوع قند تشکیل شده اند: گلوکز و فروکتوز.
  • شکر حاوی 50 درصد فروکتوز و 50 درصد گلوکز است
  • عسل حاوی 40 درصد فروکتوز و 30 درصد گلوکز است.

 این معجون دلچسب به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد جایگزین بسیار مناسبی برای قند و شکر می باشد و می تواند در رژیم های غذایی ورزشکاران و بیماران دیابتی گنجانده شود.

در فروشگاه سیمیشکا انواع عسل طبیعی از جمله آویشن، چهل گیاه، کُنار و عسل صبحانه با موم به صورت طبیعی در بسته بندی مناسب و در وزن های مختلف موجود است.

منبع : فروش عسل طبیعی

آجیل و خشکبار

آجیل و خشکبار جزو بخشی از صادرات موفق کشور عزیزمان ایران است و خشکبار های ایرانی مرغوب بوده و از کیفیت بالایی برخوردارند. در بین آجیل و خشکبار ایرانی، صادرات برخی بسیار بیشتر و سود آورتر است که مثلا در بین آنها پسته، جزو دوست داشتنی ترین آجیل ها در بین مردم ایران و دنیاست.

آجیل و خشکبار به مناسبت های مختلف در ایران مورد استفاده قرار می گیرند و تنوع خشکبار، موجب شده تا مردم بتوانند بهترین و مناسب ترین محصول را انتخاب نمایند.

مردم ایران علاقه زیادی به مصرف آجیل و انواع خشکبار دارند، آجیل ها انواع مختلفی دارند و در بسته بندی های مختلف و یا به صورت کیلویی عرضه می شوند. برخی ترکیبات آجیل و خشکبار نیز برای مناسبت هایی همچون شب یلدا، چهارشنبه سوری، آجیل مشکل گشا، آجیل مخصوص شب عید و ... در بازار موجود می باشد.

فروشگاه اینترنتی سیمیشکا؛ یکی از معتبر ترین عرضه کنندگان خشکبار و آجیل در ایران است که عرضه محصولات در این شرکت عمدتا به صورت اینترنتی و در صورت درخواست مشتری به صورت حضوری و خرید عمده نیز انجام می شود.

آجیل و خشکبار 

بدین ترتیب شما به آسانی می توانید با مراجعه به بخش محصولات این فروشگاه خرید اینترنتی خود را انجام دهید و سبد محصول شما پس از تایید در کمترین زمان، به محل دلخواهتان ارسال خواهد شد.

به دلیل رقابتی بودن بازار آجیل و خشکبار در داخل و خارج از ایران، تولید کنندگان زیادی در سراسر ایران اقدام به تولید محصولات خشکبار کرده اند.

محصولاتی ازجمله کشمش، بادام، مغز پسته و زرشک جزو محصولات سود آور در بازارهای صادراتی هستند، البته این محصولات در داخل ایران نیز علاقه مندان و خریداران زیادی دارند.

فواید مصرف آجیل

همان طور که می دانید از دیرباز مصرف آجیل در ایران مرسوم بوده و تنوع آجیل نیز بسیار زیاد است و هر یک از آجیل ها طرفداران خود را دارند؛ برخی مردم آجیل شور را می پسندند و برخی دیگر آجیل شیرین.

آجیل شیرین؛ از ترکیباتی مثل توت خشک، بادام هندی، انجیر خشک، کشمش سبز، مغز گردو، مغز فندق و پسته تشکیل می شود. البته به این ترکیبات می توان برگ میوه های زردآلو و آناناس را نیز اضافه کرد که آجیل های شیرین برای محافظت از قلب بسیار موثر هستند و می توانند به کارکرد قلب بهبود بخشند. همچنین، مصرف آجیل های شیرین از لخته شدن خون در شریان های قلب جلوگیری می کنند.

آجیل و خشکبار؛ به خصوص آجیل شیرین بسیار برای کودکان مناسب هستند و می توانند به عنوان یک وعده غذایی برای کودکان محسوب شوند. انرژی خوبی به کودکان می دهند و به دلیل طعم و مزه شیرینی که دارند بسیار خوشایند هستند. از آجیل ها می توانید به عنوان تغذیه ای مناسب و سالم برای فرزندانتان در مدارس استفاده نمایید.

فروشگاه سیمیشکا؛ عرضه کننده بهترین محصولات با بسته بندی زیبا و قیمتی مناسب، آماده همکاری با شما کاربران گرامی می باشد. در کنار انواع آجیل و خشکبار، برگه های مختلف نیز، علاقه مندان خاص خود را دارند و یکی از برگه های معروف و صادراتی کشور، برگه زردآلو است. چند سالی است که میوه های خشک نیز به سبد آجیل کشور اضافه شده و این محصولات به سرعت علاقه مندان زیادی را به سمت خود جلب کرده اند.

اگر تمایل به خرید آجیل با کیفیت و خشکبار مرغوب و درجه یک دارید می توانید با کارشناسان ما به صورت تلفنی و یا غیر حضوری و از طریق فروشگاه اینترنتی سیمیشکا اقدام به تهیه محصول مورد نظر خود نمایید.

منبع: آجیل و خشکبار سیمیشکا

خرید آنلاین فندق

خرید آنلاین فندق و سایر آجیل و خشکبار برای افرادی که تمایل به حضور در خیابان های شلوغ و ترافیک شهرهای بزرگ را ندارند و یا به دلیل مشغله های فراوان امکان مراجعه حضوری به مراکز اصلی برای خرید آجیل برایشان مقدور نیست یکی از گزینه هایی است که در سیمیشکا مورد توجه قرار گرفته است.

از این رو صاحبان این مجموعه معتبر، اقدام به راه اندازی فروشکاه اینترنتی سیمیشکا نمودند که در این فروشگاه امکان خرید انواع آجیل و خشگبار در وزن های مختلف و با قیمت و کیفیت مطلوب برای شما هموطنان عزیز مهیاست. فقط کافی است به آدرس سایت ما مراجعه نموده و سبد محصولات خود را با انواع خوراکی های خوشمزه و تازه پر کنید.

خرید آنلاین فندق

فندق با پوست

کیفیت و تازه گی آجیل و خشکبار و فواید هریک از آن بسیار مورد توجه قرار دارد و ما نیز در سیمیشکا کوشیده ایم تا برترین محصولات را انتخاب و در اختیار مشتریان خود قرار دهیم. سیمیشکا، افتخار دارد تا با تامین تقاضای شیرین فروشی های بزرگ در سراسر کشور به عنوان یکی از معتبرترین عمده فروشان آجیل و خشکبار در ایران شناخته شود.

خواص فندق

  • نخستین خواص درمانی میوه فندق، کمک به سلامتی سیستم قلب و عروق است که مصرف فندق به دلیل داشتن مقدار زیاد منیزیم، برای تنظیم میزان کلسیم در بدن بسیار مفید است. چربی موجود در فندق از نوع چربی های اشباع نشده است و اسید اولئیک موجود در فندق به کاهش کلسترول بد LDL کمک کرده و باعث حفظ و افزایش کلسترول خوب HDL  در بدن می شود.
  • برای کمک به حفظ سلامت مفاصل و استخوانها، از خوردن فندق به دلیل داشتن مقدار زیاد منگنز غافل نشوید، منگنز با بیماری پوکی استخوان مبارزه کرده و برای بهبود تراکم استخوان مفید است.
  • منیزیم موجود در فندق به انقباض عضلانی کمک کرده و باعث جلوگیری از فشار زیاد در عضلات می شود و به طور کلی فندق به تنظیم فعالیت عضله و ماهیچه کمک می کند.
  • فیبر موجود در فندق باعث جذب مواد مغذی شده و این امر به دفع و خارج شدن مواد زائد و سمی از طریق مدفوع از بدن کمک می کند.
  • به زنان باردار توصیه می شود به دلیل مواد مغذی فراوان در فندق که در رشد و تغذیه مناسب کودک موثر است، این خوراکی را در برنامه غذایی خود بگنجانند.
  • مصرف فندق به دلیل ویتامین B6 برای بهبود و تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است.
  • طبق مطالعات بسیاری که بر روی این خوراکی صورت گرفته، گفته می شود میزان زیاد منگنز موجود در فندق می تواند از بروز سرطان در افراد جلوگیری نماید و دلیل این موضوع آن است که فتدق اثر ضد انعقادی دارد و می تواند باعث مهار سلول های سرطانی شود.

نکاتی درباره خرید فندق

در بالا به برخی از خواص فندق و مزایای آن برای سلامتی اشاره کردیم و احتمالا علاقه شما برای خرید فندق بیشتر شده است. اگر اقدام به خرید آنلاین فندق نمودید بهتر است که آنرا داخل یخچال و به دور از نور خورشید قرار دهید و در صورت مراجعه حضوری برای خرید به ظاهر آن بسیار توجه نمایید. پوسته فندق می بایست سالم و بدون هرگونه سوراخ یا شکاف باشد.

برای خرید آنلاین فندق یا سایر آجیل ها می توانید به قسمت محصولات فروشگاه اینترنتی سیمیکا مراجعه نمایید.

خرید به صورت آنلاین دارای مزایای زیادی است و شما می توانید نظرات و دیدگاه های سایر مشتریان را در سایت مشاهده نمایید و خرید خود را در هر ساعت از شبانه روز انجام دهید. در صورت خرید قابل ملاحظه از سوی فروشنده تخفیف دریافت می کنید و در شرایط بد آب و هوایی نیز امکان خرید دارید.

منبع: خرید آنلاین فندق

خرید گردو اینترنتی

برای خرید گردو اینترنتی ، بهترین راه اعتماد به فروشنده جهت معرفی مرغوب ترین گردو است و برای خرید گردو با پوست یا مغز گردو نیاز به دانستن نکاتی است که در ادامه به برخی از آن ها  اشاره خواهیم نمود.

خرید گردو اینترنتی 

شما در هر نقطه از جهان که باشید با دانستن موارد زیر و رعایت آنها می توانید گردوی خوب را تشخیص دهید :

راه های تشخیص گردوی با کیفیت

  • برای شروع گردو را بو کنید و مطمئن شوید که بوی مانده گی نمی دهد.
  • به ظاهر گردو به دقت توجه نمایید، گردوهای ایرانی یک شکل نیستند و از نظر طعم و مزه به دلیل داشتن روغن فراوان اندکی به تلخی می زنند.
  • هر چقدر مغز گردو زرین و سفید و دو پَر باشد یعنی شکسته کمتری داشته باشد گردوی شما مرغوب تر است.
  • یکی دیگر از ملاک های تشخیص گردو، میزان چربی آن است که حتما دیده اید که برخی افراد در فروشگاه ها برای خرید گردو ، آنرا داخل دستشان له می کنند، بله درست است برای تشخیص چربی گردو آنرا بین دو انگشتتان قرار داده و فشار دهید اگر از بین دستانتان روغن گردو را مشاهده کردید می توانید با اطمینان آن گردو را بخرید.
  • سعی کنید گردویی را که انتخاب می کنید پوست نازکی داشته باشد. بسیاری از فروشنگان با تاکید بر پوست کاغذی بودن گردوی خود، قصد فروش آن را دارند،پس بهتر است فریب این فروشندگان را نخورید؛ زیرا مقدار گردوهای پوست کاغذی ایرانی در بازار بسیار کم و قیمت آن بسیار بالاست.
  • پوست قهوه ای گردو، که مغز، داخل آن قرار گرفته می بایست به راحتی جدا شود؛ به طوری که بتوانید به راحتی آنرا با دست بشکنید.
  • گردوهای ریز، سفید تر و پُر تر هستند و بزرگی و کوچکی گردو در کیفیت گردو تاثیر ندارد.

خرید گردو اینترنتی  

موارد بالا به شما کمک می کند که بتوانید به راحتی گردوی ایرانی را از گردوی وارداتی تشخیص دهید. گردوهای وارداتی، مانند برنج های هندی همه به یک شکل و اندازه هستند و بوی مواد افزودنی آن ها را می توانید در مشام خود حس کنید.

 خشکبار سیمیشکا

به طور کلی در تشخیص مرغوبیت خشکبار، شفافیت رنگ و زرین بودن و یکدست بودن، جزو عوامل اصلی محسوب می گردند.

فکر می کنم تا حدودی توضیحات مناسب برای خرید گردو بهتون گفته باشم و اینکه امیدوارم بتونید با رعایت این توضیحات یک گردوی مرغوب و مناسب را خریداری کنید.

کارشناسان سیمیشکا آماده هرگونه راهنمایی و مشاوره برای خرید گردو اینترنتی، حضوری و تلفنی هستند. در سیمیشکا می توانید حس رضایت از خرید را تجربه کنید و از میزان مبلغی که برای خرید انواع آجیل و خشکبار پرداخت کرده اید و همچنین نسبت به مصرف محصولات خشنود باشید.

منبع: خرید گردو اینترنتی