سیمیشکا

دانستنی های خوراکی ، آجیل و خشکبار ایران

سیمیشکا

دانستنی های خوراکی ، آجیل و خشکبار ایران

خرید کشک تنقلاتی

کشک تنقلاتی سیمیشکا

خرید کشک تنقلاتی؛ جایگزین مناسبی به جای برخی از تنقلات نامناسب برای کودکان و بزرگسالان است و علاقه مندان کشک تنقلاتی بیشتر از کشک خشک است.  کشک، از شیر میش، بز، گاو و یا مخلوطی از آن ها و یا از ماست بدون چربی تهیه می شود و یکی از فرآورده های فرعی شیر به حساب می آید. کشک تنقلاتی نرم و تازه بوده و بعد از مراحل قالب گیری و قرار گرفتن در معرض هوای خنک به مدت دو تا سه روز برای فروش به بازار عرضه می شوند. این زمان برای کشک خشک حداقل تا 5 روز بوده تا کاملا سفت و خشک شوند و همین امر اصلی ترین تفاوت میان کشک خشک با کشک تنقلاتی است. کشک، یکی از محصولات لذیذ و مورد پسند بیشتر ایرانیان می باشد و کمتر کسی است که طعم و مزه کشک را امتحان نکرده باشد و از خوردن آن لذت نبرده باشد. در سایت سیمیشکا می توانید به صورت عمده و در حجم بالا و با قیمتی مناسب و بدون واسطه اقدام به خرید کشک تنقلاتی نماییattachment_3046د. در ایران کشک ها به دو گروه اصلی کشک محلی و کشک کارخانه ای (صنعتی ) دسته بندی می شوند.


خرید کشک تنقلاتی 

کشک محلی


  کشک محلی ؛ توسط عشایر و مردمان محلی ایران خشک می شود و به صورت گرد شده آنرا نگه می دارند و برای ماندگاری بیشتر به هنگام کوچ و سفر آنها را صورت خشک نگه می دارند. کشک کارخانه ای؛ با دستگاه های پیشرفته و به صورت پاستوریزه (مایع) و برای مردم در شهرها تهیه می شوند. از کشک مایع در آش، کشک بادمجان، حلیم بادمجان و سوپ جو برای طعم بهتر و خوشمزه تر شدن استفاده می کنند، در مورد نگهداری کشک مایع می بایست دقت بیشتری کرده و حداقل 20 دقیقه قبل از مصرف جوشانده شود. 


خرید کشک تنقلات 

کشک تازه

فواید کشک

کشک از شیر گاو ،بز یا میش تهیه می شود و فواید بسیاری برای پوست و سلامتی دارد و به کسانی که کمبود کسیم دارند مصرف کشک برای استخوان بندی توصیه می گردد. در کشک مقادیر زیادی کلسیم و نمک، چربی، پروتئین و ویتامین نیاسین وجود دارد و همچنین به دلیل دارا بودن کالری بالا انرژی بدن شما را تامین می کند که در ادامه به برخی از فواید کشک اشاره خواهیم نمود:
  • یکی از مزایای کشک سفت کننده روده بوده و بهتر است به همراه نعنای خشک مصرف شود.
  • به دلیل دارا بودن اسیدهای آلی برای ضدعفونی نمودن دستگاه هاضمه بسیار موثر است.
  • باعث جلوگیری از پوکی استخوان می گردد.
  • سبب کند شدن روند پیری شده و موجب افزاش طول عمر سلولها می گردد.
  • کشک حجم معده را پر کرده و باعث بی اشتهایی شده و باعث رفع گرسنگی می شود.

مضرات استفاده از کشک:

  • مصرف بیش از اندازه کشک، مضراتی دارد که مهم ترین آن سفت شدن روده است.
  • مصرف زیاد کشک باعث کاهش PH خون می شود  و باعث آسیب رساندن به بدن می گردد.
  • در افرادی که کشک زیاد مصرف می­کنند امکان بروز حساسیت پوستی وجود دارد.
  • طبع کشک سرد است لذا بهتر است بعد از غذای گرم میل شود.
  • به دلیل نمک موجود در کشک، افرادی که مبتلا به فشار خون بالا هستند بهتر است جوانب احتیاط را در مصرف این خوراکی رعایت نمایند.

منبع: خرید کشک تنقلاتی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد